Börjar jag bli gammal?

Äntligen klar för idag! Blir visst väldigt långa dar den här veckan men det hör ju våren till!

En tanke slog mej när jag satt i bilen på väg hem från Skara i eftermiddags. Det var en hel del trafik så jag la mej på lagom avstånd efter de två bilar jag hade före mej. I backspegeln ser jag att vårt lilla "följe" blir längre och längre, och hur en del gör (enligt mej) helt idiotiska omkörningar men dom ska bara fram till vilket pris som helst! Men när man har bilen full av småbarn? Man utsätter ju faktiskt andra för fara, oftast går det ju faktiskt vägen men tyvärr inte alltid. Jag ska ärligt erkänna att jag inte alltid heller har varit guds bästa lamm men jag håller kanske på att bli gammal och gaggig?! Eller kanske för att flera jag känner i min egen ålder har blivit både allvarligt skadade och omkommit i trafikolyckor....

Jag har ingen aning om hur det är att ha barn men de skulle va lite kul och veta om det är några av er läsare som har barn och om ni började tänka på hur ni kör när ni en dag inte längre va själva i bilen utan nu har med er era små guldklimpar. Det behöver ju inte bara vara barn utan vilken som helst som är medpassagerare... Nåja nog om detta...

Mark arbetet rullar på i rasande takt och nu är all matjord bortförd. Ser verkligen väldigt annorlunda ut alla redan, är alldeles för trött för att lägga upp bilder på detta men inom kort kommer både mer info och bilder om mitt stora projekt framöver =)

Gonatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Olof

Min bror har jämt kört ganska fort, (även jag) Men när han fick sin lillgrabb började han köra som en gubbe direkt. Å de är en väldig tur, jag vill då absolut inte att det ska hända lilleman nått.

2010-04-22 @ 23:10:53
Postat av: Maria "grannen"

Kommer snart o kikar fram.:))

2010-04-23 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0