Plötsligt händer det...

Idag är en stor dag här på gården!! Känns lite overkligt att allt äntligen händer! Kommer en bild senare idag så får ni se vad jag menar!! =)

Har varit inne en sväng hos min revisor, en positiv överraskning, verkar som jag trots allt klarat av mitt nya bokföringsprogram!! Det stämde! Blir nästan lite stolt över mej själv! hahaha

Någon som har koll på om de kommer nåt regn här snart?? Det skulle inte sitta fel med några droppar nu för sjutton vad torrt det har blivit så snabbt. Det kunde man inte tro för några månader sen när det låg massor med snö överallt.....

kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Marina

Gud så spännande att du ska bygga ny stall..... hur många kossor har du? Ska du utöka eller e det för att göra det lite lättare...blir det investering i Robott?? Mjölkgrop??

Många frågor men man är ju lite nyfiken.

Ha det så bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0