Trevlig

Valborg på er!!!! Eller va sjutton säger man??? En sak är iallafall säker, jag kommer fira de timmar av Valborg som är kvar i sängen.... Är av någon konstig oförklarlig anledning dödstrött.... ;)

Imon ska jag försöka ta lite nya bilder på "bygget" har hänt massor där ute denna veckan!

Är det någon mer än jag som är trött på Telias kundtjänst?? Är ju omöjligt att ringa dit utan att bli irriterad! Vill ju att dom ska komma och märka ut var telefonledningarna går så vi inte gräver av dom plus att den ska dras in i nya stallet. Första gången jag ringde provade jag att "prata" in mitt ärrende, funkade nada! Nästa försök gick till att knappa in dit jag gissa på att jag skulle men när äntligen någon tyckte att jag inte skulle behöva sitta i kö längre så var ju det givetvis ingen som kunde hjälpa mej utan fick koppla mej vidare till nästa telefon kö *ler* Men till slut så fick jag tag i rätt person, men det sista hon säger till mej är att om jag inte hört nåt inom en vecka så ska jag höra av mej igen... Hmmm hur ska jag tolka det? Så länge hinner då inte jag vänta...

Trevlig Helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0