Trötta ögon och huvudvärk!

Så känner jag mej just nu, har suttit de senaste 2,5timmarna framför denna dumburk! Har skaffat ett nytt bokföringsprogram som jag inte riktigt har lärt mej 100 än men nu så börjar de rulla på lite smidigare!! Så nu har jag kommit ifatt med all bokföring iallafall!!! =) Alltid lika skönt när det är gjort!

Här hemma är det livat nu ska ni veta, min lilla Tuva har fått vårkänslor så nu löper hon för fulla muggar, och med en hanhund i huset kan nu ju gissa er till resten!! Rena rama cirkusen!!!! Jag har ju resten av familjen inneboende hos mej för tillfället för dom håller på och renoverar sitt hus och vill då inte bo i det under tiden. Så annars hade de ju varit lugnt eftersom gammelhunden bor med dom annars.... Så nu får dom va inne och ute i omgångar, hållas instängda i olika rum vilket är mindre populärt! Men förhoppningsvis är de bara veckan ut innan de lugnar ner sej igen. Bara att hålla ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0