En olycka...

...kommer sällan ensam! Eller hur säger man?? Som sagt, först small mattan på avlastarbordet av när jag fyllde fodervagnen. När jag ringde pappa för assistans så svarar en väldigt bedrövad pappa (alla ni som känner han vet ju vilken pessimist han kan va ;)) det visar sej då att vi båda har dåliga nyheter. Lastarfästet hade gått åt skogen när praktikanten satt och öste matjord.



Så himla typiskt!! Som om inte det skulle va nog så har lille plutten gått och blivit lite risig.=( Han har fått feber och är slö och hängig. Han andas lite häftigt men om det beror på febern eller om han har nåt problem med luftvägarna är svårt att säga. Gav honom en spruta innan jag åkte hem. Hoppas innerligt att han är piggare när jag kommer ner imonbitti!!!!

Nu ska jag se det sista av fångarna på fortet!! Håller tummarna för att mina bonde kollegor spöar skiten ur sina motståndare!!!!!! Har missat den första timmen men får titta på datorn imon istället!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag har för med att vi har bytit den ramen för något år sedan på jobbet..

Undra om vi har den kvar.. för med att det var inga större fel på den..

2010-08-31 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0