Full rulle!

Jag behöver knappast bekymra mej om att mitt liv är händelsefattigt. Här händer de gejer hela tiden just nu!! Både bra och kanske mindre bra.... 

Vi börjar med de braiga va?=)
Idag kom äntligen tröskan ut på åkern och fick jobba lite, är fortfarande väldigt lent i backen på sina ställen efter allt regnande men nu klarar jag inte av att hålla mej längre! Väderprognoserna lovat fint väder ett tag framöver så nu är det bara att gasa så mycket det bara går!! Förhoppningsvis kan vi börja slå gräs imon också om nu allt går i lås :)


Så här ser våran tröska ut, en NH TF44. Hoppas brorsan låter mej köra lite iallafall för tröska är bland de roligaste man kan göra =)

Fick även mindre roliga nyheter angående teleskoplastaren idag, gissa hur lång tid det tar att få fram ett nytt fäste?? 3 VECKOR!!!!!!! Helt otroligt! Säljaren va helt bedrövad när han ringde ikväll för att berätta... Skönt det ändå finns bra säljare som ställer upp! Men tror inte han hade förväntat sej min reaktion, jag börja skratta! Jag orkar inte lägga energi på att bli arg, speciellt på sånt jag ändå inte själv kan påverka... Bättre att göra det bästa av situationen istället och försöka lösa allt på bästa sätt! Man blir ju gladare av att skratta och det smittade ju faktiskt av sej =)

Jag hann även med en ta hand om mej själv stund hos Johanna idag, håret är klippt och färgat. Lent som en barnrumpa *skratt* Känner mej flera kg lättare nu när allt slitet hår är borta =)

Kommentarer
Postat av: Smeden

Men ta och laga fästet! Lämna det till nån duktig så har du det helt och riktigt samma dag, mycket, mycket billigare med!

2010-08-31 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0