Lite av en "lugn" kväll...

skulle jag nästan kunna säga att det är... Var färdig med lagården redan kl nio (!) ikväll, hade tänkt pyssla lite efter lagården men känner mej alldels för trött för de... Så istället blev det en liten cykel tur med Tuva så nu är vi två som är trötta =)



Väntar bara på att min fodervagn ska fodra klart så jag sen kan gå och lägga mej, brukar alltid hålla koll så han inte stannar. Är nämligen inge vidare och komma ner vid 5 på morgonen och se att han inte är där han ska vara och att det inte ligger nåt foder framme till korna som vill in och mumsa...

Har passat på och grejat lite inne i huset istället, visst är det konsigt. Jag är bara inne här när jag äter och sover men ändå så blir det skitigt på två röda???!!! Men orkar bara inte dansa runt med dammsugaren ikväll, som för övrigt inte tillhör Tuvas favoriter... =)

Dom här köpte jag på Nossebros marknad som jag va med mor & syster på förra veckan.





Söt va??!!

Dax för sista kollen i lagården, gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0