Sommar sommar sommar....

Musik betyder så himla mycket, iallafall är det så för mej. Vilket ni kanske har märkt nu när jag äntligen vet hur man får upp youtube klipp här på bloggen, Tack Wille! Jag lyssnar jämt på musik och min musik smak är rätt bred, fast inte enligt mamma, hon kallar allt för skrölmusik ;) Mitt humör och mina känslor spelar in på vilken musik jag vill lyssna på, en del låtar kan man ju inte annat än att le på munnen när man hör medans andra kanske har en mer tröstande effekt när man känner sej nere.

Just nu tänkte jag fokusera på sommar låtar, ni vet sånna som får en att tänka på sommaren och när man blundar så ser man glittrande sjöar, grönskande ängar och man känner doften av sommarens härliga dofter. En sån här regnig dag som de har varit här så kan vi behöva lite sommar känsla igen :)





underbar text!



Är inte det här sommar så vet jag inte vad!

Ett gäng med klassiker =)






 



Ingen sommar utan Tomas Ledin!! Oavsett vilken av hans låtar jag hör så tänker jag bara på sommaren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0