Tack snälla!

Mysteriet med blommorna ute i trädgården är löst! Tack alla underbara för hjälpen! När jag väl får tummen ur och lite tid över så ska det banne mej bli fler sånna blommor i min trädgård, så underbart vackra! Det knäppa är att det är först iår som jag har lagt märke till dom, blommar dom varje år? Eller har jag bara helt enkelt missat dom?? Hur sjutton nu man kan missa det??? Liiite piningt... ;P



Finns dom i fler färger än lila??

Sitter här med min kvällsmacka i handen och försöker undvika att få det mesta på tangentbordet, borde varit i säng för längesen men måste ut en sväng till lagårn igen innan jag får krypa till kojs... så blir inte många timmars sömn inatt heller. Jag vet, JAG ÄR HOPPLÖS!! Men det går ju inte bara att blunda för saker och ting, vissa saker måste ju bara göras och den enda som blir drabbad av att det inte blir gjort är jag själv!

natti!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Den finns i några olika färger. Kolla på någon handelsträdgård..



//Lotta

2010-08-10 @ 06:52:46
URL: http://www.elvansragdoll.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Clematis finns i fler färger så som lila, röd, rosa, vit, blå, gul m.m

Vet att det finns en sort som är vintergrön som blommar med vita blommor som doftar.

De brukar blomma varje år.



Lycka till med den nya lagården!

2010-08-10 @ 14:24:05
URL: http://jessicanylen.blogspot.com
Postat av: Helene

Jag vet i alla fall att dom finns i rosa och andra nyanser av lila men det är möljigt att det finns fler färger KRAM

2010-08-10 @ 16:41:34
URL: http://www.essoesso.se
Postat av: Hanna

Clematis är en perennväxt som kommer om varje år.

Ett tips är att googla på "clematis" så får du upp en massa fina bilder på några av sorterna som finns på marknaden. Tror att du kan hitta någon favorit där eftersom att det finns över 300 olika sorter :)



Lycka till med blommorna och allt annat!

Kram Hanna

2010-08-10 @ 20:14:55
URL: http://mybelovedhome.blogspot.com/
Postat av: Louise

det finns i många olika färger. men det känns som lila är den vanligaste.

2010-08-10 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0