Team Work

Väntar på att bror ska komma och titta på film med mej =) Under tiden jag väntar tänkte jag passa på att få ner några rader här. Igårkväll efter lagårn jobbade vi med det nya stängslet som ska upp och nu börjar det närma sej slutet =) Vi fick med oss pappa så det gick lite snabbare än när det bara är jag och brorsan...

 

pappa gick först och gjorde hål för stolparna



brorsan gick efter och klubbade ner stolparna med hubba klubban



och sist gick jag och skruvade i isolatorer att ha el tråden i.



man måste ju ha en rally traktor me :)

Nu är brorsan här! Bäst och förflytta sej till soffan innan han börjar titta på filmen utan mej, som för övrigt är Mumien.

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: asg

Varför slå ner störarna med slägga när man kan trycka ner dom med lastaren ?

2010-08-04 @ 22:29:55
URL: http://bondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0