Inget ont som inte har nåt gott med sej!

Det gäller ju att se saken från den ljusa sidan =) För det finns fördelar med att va lite invalido har jag kommit fram till. Jag är inne 2timmar tidigare på kvällen nu när jag får hjälp i lagårn! Superskönt att kunna slappa lite och inte bara duscha, äta och sova.... Tror dock inte min bror tycket det är lika kul att behöva gå och hjälpa syrran hela tiden.... Har försökt att mjölka idag, går väl sådär men det måste ju göras! Bror är snäll och pysslar med resten som ska göras under tiden så därför sparar det sjukt mycket tid åt mej =) Så bara att njuta så länge det nu varar...

Sitter och tittar på Dansbandsbrudar på tv4+ helt otroligt vilket liv dom lever!!!

Kramar Hanna

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

Så mycket hjälp som du har nu skulle du behöva ha varje dag om du inte helt skall slita ut dig själv redan i ungdomen! Men det är väl som vanligt lantbrukets dåliga lönsamhet som gör att inte lantbrukarna kan anställa medhjälpare så att ni får rimliga arbetstider.

Hoppas att du i varje fall blir bra i armen!

2010-12-07 @ 14:28:55
Postat av: Hanna

Målet på sikt är att kunna ha en anställd, men som du skriver. Lönsamheten räcker inte alltid till allt man vill... Dessutom är jag ju en riktig arbetsnarkoman vilket väl inte heller gör det hela lättare!!



Kramar Hanna

2010-12-07 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0