Klant-Hanna

Ibland undrar jag om jag har huvudet på rätt ställe. Kom in för dan bara för några minuter sen, beger mej till badrummet för att tvätta av mej. Efter en stund kommer jag på mej själv med att stå och borsta tänderna! HALLLÅ! Det va ju händerna jag skulle tvätta ju... Hahaha så det kan gå =) Men de är knappast första gången det händer och definitivt inte den sista! ;)

Det tråkiga är att kvällsmaten blir väldigt smaklös när man precis har borstat tänderna, men men den slinker nog ner ändå...

Lyckades med en till riktig klantgrej i eftermiddags, jag höll på att tända i pannan. Gick och lastade upp ett rikitgt lass med ved i famnen. På väg tillbaka mot pannan snavar jag först till lite på en slang som ligger på golvet, försöker rädda upp det hela men sätter då ner ena foten på isfläcken som är framför pannan och PANG! vilken smäll! Veden som jag har i famnen far upp i luften och under tiden hinner jag slå i både de ena och andra innan jag tills slut landar med en duns på golvet och efter kommer alla J***A vedträn och träffar mej. =( Tänk om nån hade filmat det, herregud måste sett lite kul ut! Lite som en scen från nån Tom & Jerry film ;) Men rejält ont fick jag. Landade på vänster sidan så axeln, några revben, höften knät, vaden och fotleden har haft bättre dar! Lagårdspasset ikväll gick lite på halvfart... Shit happens, är man klantig så =)

 Säger som mormor alltid sa till oss när vi va mindre, det går över tills du gifter dej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0