Nej!

Nej!! Läser på aftonbladets hemsida att The Ark lägger av efter sommaren!! Nej, nej och åter nej! Va vore den svenska pop/glamrocken utan just The Ark?? Min första riktiga konsert som jag va på va just The Ark tillsammans med Magnus Uggla och Håkan Hellström. Det va min kusin Josse som drog med mej till Skövde en sommar när jag va och hälsade på mormor! Det va det året som dom slog igenom stort! Minns än idag draget från den konserten!

Men de stora hitsen lär då inte jag glömma i första taget!!






Kommentarer
Postat av: Wille

Sv: Hej älskling!



Tack - e heeelt förtsör; bihålorna helt igentäppta och kan inte röra huvudet utan att det gör galet ont. :/



Hörs snart fina du!



Puss



//W

2010-12-08 @ 13:20:29
URL: http://finest.se/willesvarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0