Nu är det jul igen

Vad tiden rusar iväg, det är redan jul! Men det här året hoppar jag mer eller mindre över julen... Har inte hunnit julstöka nåt överhuvudtaget, tomtarna står kvar i lådan längst in i garderoben, ingen julgran har kommit in och inget pepparkaksbak =( Det närmaste julkänsla jag kom är nog Kalle Anka men redan efter en kvart sov jag ;) Men det får det vara värt! Jag har ju min nya lagård nu!! =)

Det funkar kanon! Hade problem med att en del kor inte ville gå upp och lägga sej i båsen, så jag band fast dom korna i liggbåsen över natten och efter bara två nätter hade alla lärt sej! *stolt* Men de är underbart att se hur bra dom trivs!













Bjuder på lite bilder från kosläppet... Mer kommer =)

Kommentarer
Postat av: Christian

Spännande !

Gillar den svarta kossans "Vart är jag nu"-blick näst längst ner ! :-)

2010-12-26 @ 09:42:16
URL: http://www.c-andersson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0