Vuxenpoäng!!

Ojojoj va vuxenpoäng jag har skaffat mej idag!! Falköpings Mejeri hade idag sin årstämma och där blev jag invald i valberedningen!! Inte illa =) Det ska bli väldigt spännande att få sätta sej in i hur allt sånt här fungerar! Dessutom hjälper jag nog till rätt bra med att sänka medelåldern =)

Stämman va både givande och intressant, hade en hel del att grunna på när jag åkte därifrån =)

Har idag fått hjälp av Martin med en massa skitjobb i lagårn som jag nu är portad ifrån tills det att armen blir bättre... Tyvärr verkar det snarare gå åt fel håll =( Jag har ju lite svårt att sittta still, kan ju inte sitta inne och rulla tummarna nu när det är så sjukt mycket att göra! Om tio dar ungefär så ska nya stallet va klart att mjölka i och har en hel del kvar att hinna med!

Nu ska jag nog göra min snarkande hund sällskap, lär bli sent för mej imonkväll så är nog bäst att komma tidigt i säng ikväll =)

Natti!!

kramar hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0