Skörde bilder

Vilka fullmatade dagar det har varit, som alltid med andra ord ;) Igår körde vi in höet så nu är allt färdigt och klart... Skörden flöt på så smidigt det bara gick, inte ett enda avbrott för reparation eller nåt! =) Så nu får det regna bäst det vill vilket jag verkligen hoppas de kommer göra för shiiit va torrt det är nu! Men alla här omkring verkar visst inte fatta att det är eldningsförbud! *gggrrr* jag vill då inte ha mina marker upp eldade!

Sitter här och tömmer kameran på en himla massa bilder och nu är det väl på tiden att visa lite bilder från skörden!


































Nu är det bäst jag sätter fart!! Snart är det dax för avresa mot Kullinge Gård där det idag vankas dop av lilla Thilde! Det ska bli så kul och träffa mina underbara vänner!

Ha en underbar helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0