Vissa....

...kvällar känns det förbannat surt att inte komma in tidigare på kvällen, ikväll är just en sån kväll.... När jag "bara" hade 60 mjölkkor och 1 lagård att sköta brukade ja vara klar vid sju tiden på kvällen ungefär men nu +60kor och +1 lagård till att sköta så är det en omöjlighet! När jag åkte till lagård nr 2 ikväll och såg en massa människor sitta ute och grilla eller bara njuta av de varma kvällarna suckade jag lite för mej själv och tänkte va fan håller jag på med egentligen? 14 månader har nu gått sen besättningen fördubblades och inte en enda gång på dom månaderna har jag varit inne tidigt och fått lite "slapptid" för mej själv... MEN det är nu det gäller att blicka framåt och snart är det inte så många månader kvar tills det skulle kunna bli så igen! I slutet av hösten ska kossornas nya hem förhoppningvis vara klart och jag slipper åka och flänga mellan 2 lagårdar! =)

Alla ni som vill se fler bilder på en något flummig Hanna och resten av det härliga gänget från Bonde söker fru återträffen förra månaden kan gör det på WILLES BLOGG!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0