Höst väder??

Idag är det perfekt väder! Grått, disigt, dimmigt och regn regn regn.... Nej, jag är inte knäpp eller jo kanske lite trors allt. Men idag är jag tvungen att tillbringa en massa timmar inomhus! Jag har lovat mej själv att komma ifatt med allt pappersarbete innan högarna blir för stora, och då kan de ju inte bli mycket bättre väder att sitta inne i eller hur?? =) Hade de varit strålande sol och klarblå himmel hade jag fått myror i baken direkt av att sitta inne och längta ut...

Men nu så kavlar jag upp ärmarna. Fakturor ska konteras och bokföras, checklistor ska fyllas i och skickas iväg, papper ska soteras och sättas in i pärmar, jorunal ska fyllas i....
Ja ni hör, bara att sätta igång!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marina

Låter som du har en hel dag framför dig.

Lycka till med alla papper. :)

Ha en trevlig helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0