Kaos!

Nu är jag precis hemkommen efter att ha stått 6timmar på ica. Har varit en kanonrolig dag, har träffat många härliga människor som kommer fram och vill prata. Vå sålde nästan 260kg ost under de timmar vi stod där och lät folk provsmaka osten. Ska ärligt erkänna att de försvann in en och annan ostskiva i min mun också ;P
Men när jag kom hem fann jag mitt kök i kaos!!! Kartonger, emballage, friggolit och verktyg i en enda röra!! Tog några sekunder innan jag såg vad som hänt. Mitt i köket stod mitt gamla lik till diskmaskin som gav upp nu i veckan och på hans gamla plast står nu min nya diskmaskin!! *glad* Lillebror har varit och hämtat den nya jag beställt och redan monterat in den åt mej. Inte så tokigt med småsyskon ibland ;)




Men nu ska jag ta och byta om till min vanliga outfit igen och bege mej ut till kossorna och avlösa lillebror för att ha lite fredagsmys med mina damer!! :)

Kommentarer
Postat av: Bm

Hej...vad kul att du börjar blogga också och så himla lärorikt för oss "vanliga" människor att få läsa om dig...och vad du håller på med. Jag måste säga, jag beundrar verkligen dig...så unga och har så mycket ansvar och verkligen ror det i land....du är ju en enastående tjej. Du skriver också så bra, som om man hör dig prata direkt......men, ändå skriver alltså bra svenska och inte talspråk som en del gör.



Kram på dig från Bm i Örebro

2010-03-05 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0