På benen igen!

Det var visst inte så lyckat att skriva prima av mej igår.... Efter middagen innan ladugården däcka jag helt!! Öste i mej middagen, utvsulten som vanligt och helt plötsligt tog de bara stop! Fick tillbringa resten av kvällen i soffan. Tur lillebror hade kommit hem från skolan så han åkte på kvällspasset. Hade de inte varit fredag så hade de bara varit att bita ihop och gå ut till damerna. Men slapp ju de igår och tack vare de så mår jag mkt bättre idag. Känner mej fortfarande lite matt men kan konstatera att min kropp mår mycket bättre av att jobba än att ligga inne i soffan en hel kväll.



Sitter och funderar på om även jag ska skriva nåt om de stora som händer ikväll.... Finalen i melodifestivalen! Vem tar hem segern ikväll?? Jag har inte en susning! Mina favoriter ikväll är helt klart tjejerna i TIMOTEIJ, och då inte bara för att dom råkar komma härifrån. Jag diggar verkligen låten, lätt o nynna med och dessa härliga trummor, flöjter och fioler! Men om dom skulle funka i Norge, ja vem vet? Kanske inte de är de viktiga? Men de vore definitivt nåt annat än de vi i Sverige brukar skicka.....


Lycka till ikväll tjejer!!!

Kommentarer
Postat av: natalie

Djupt imponerad att du hittar orken när du är sjuk att ta dig ut till djuren. Visst de måste tas om hand oavsett, men jag tycker det är imponerande ändå.



kram

2010-03-13 @ 18:04:15
URL: http://natalie-lilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0