Mini semestern....

Åh de känns så konstigt... och tomt! Även att jag har tre katter "kvar" så känns de ändå konstigt! Skrållan, Skrik och Didde undrar nog vad de är för fel på mej. Eftersom vi inte vet vad lille skrutten dog så är jag lite orolig om de skulle visa sej vara något som kan smitta de andra katterna... Därför tycker dom nog jag är lite "på" ibland! =) Men de gick ju så himla snabbt. På söndagkvällen va han precis som vanligt med och drack mjölk, märktes inget! Jag har ingen aning om vad som kan ha hänt honom under natten, men kan ju vara precis vad som helst. Så jag håller tummarna att de inte händer nåt med mina andra tre små älskingar!

Hittade lite bilder på honom som jag tänkte dela med mej av!


Här är han inte så många timmar gammal...


Någon som är ute på äventyr!


På spaning...


Älsklingsplatsen!



Stor pojke nu


Måste visa en annan härlig bild på Skrik!

Varmt och skönt att sova på kossorna!!


Nu till något mycket roligare!

Hade en super härlig mini semster! I fredags bar de av med tåg upp till Gävle för att hälsa på min coola Jonna! Var lite rädd att jag skulle missa tåget, kom iväg i absolut sista minuten som vanligt! Fyra timmar på tåg blev det den kvällen, hade med mej lite pappersarbete som jag låg lite efter med för att fördriva tiden lite... Tycker de är så skönt att resa med tåg. Även om de på hemvägen var lite stimmigt med barn som for runt och skrek överallt. På lördagen tog vi tåget till storstaden stockholm och gick runt och kikade i affärer. Finns mycket roliga affärer och mysiga fik som inte finns här hemma. På kvällen hade vi tänkt att antingen gå ut eller gå på bio men när vi kom tillbaks till Gävle vid 19 tiden va vi båda för trötta för de så de blev en lugn slapp kväll i soffan. Men va skönt de va!! På söndagen när vi vaknade möttes vi av snö, snö och åter snö... Så blev att slappa och kolla på film innan jag drog ut stackars Jonna i snöstormen för att gå en runda. Klarar verkligen inte av att bara sitta inne utan behöver röra på mej och frisk luft! Tog tåget hem sen på eftermiddagen och va verkligen en kontrast att komma hem från ett snöigt Gävle till ett snö töande Skövde! Nu ser jag tom stora delar av gräsmattan!

Men om inte Klant Hanna hade glömt kvar kameran på Jonans köksbord så hade jag bjudit på några dumbilder på oss från tåget men dom visar jag när min kamera hittat hem igen!!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Härligt verkar ni haft.



Vilken sjukt söt katt!!! Det spelar ju ingen roll vilket djur som flyttar till djurhimlen så är det jobbigt. Medkänsla på dig.



Ha en fin torsdagskväll och du... våfflorna får va för mig hihi

2010-03-25 @ 16:58:59
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0