Våffeldagen!

Är inte våfflor bland de godaste som finns??
Riktiga hembakade på mormors gamla recept...
Hade faktiskt lovat mej själv att de skulle bli lite våfflor här idag men kom in alldeles för sent för att hinna göra en smet att ha till ikväll. Så nu blir de bara en vanlig snabbmiddag som vanligt innan de är dax och dra igång kvällspasset. Så får nog skjuta upp "våfflandet" till imomkväll!

Men jag är ju ändå nyfiken på hur ni vill ha era våfflor?

Själv så vill jag ha dom mjuka med mycket strösocker på!! Ingen grädde och sylt här inte! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill ha dom frasiga med mycket vispgrädde =) måste tänka på mjölkbönderna =P

2010-03-25 @ 17:58:13
Postat av: Karin

Glass och jordgubbssylt ska de vara på mina :)

2010-03-25 @ 21:29:45
URL: http://decemberflicka.webblogg.se/
Postat av: F

Socker och GLASS!!

2010-03-25 @ 22:31:46
Postat av: Anki

frasiga, med glass och hallonsylt!

sonen vill kolasås på sina!

2010-03-25 @ 22:35:15
Postat av: Emma

Jag testade något nytt idag, söta hallon-våfflor, hittade recept på vafflor.se =) Skulle bli en efterätt när jag och en kompis åt middag. Men de smakade ungefär som vanliga...

Hoppas dina blir goda!



Förresten, äter du våfflor andra dagar än på våffeldagen? Här kommer järnet fram en gång om året...

2010-03-25 @ 22:43:08
Postat av: Johan

Hej.



Prova våfflor med ost på ente vanlig vit eller Norska Gulbransdals ost. Den går faktisk och köpa i sverige.



Ha nu en skön påsk. Prova slappa av lite. Jag tycker du jobbar för mycke.

2010-03-26 @ 11:14:43
Postat av: Hannah

Hej! På mina våfflor ska d vara vanilj glass & blåbär =) d e smaskens!!=)/ skoj att du startat en blogg!/ Mvh

2010-03-26 @ 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0