Väskan är packad!

Om en timma går tåget så är bäst jag skyndar mej nu! Kommer inte spendera de närmaste 2,5dygnen med kor. Känns lite ovant ;) Men ska verkligen bli så HIMLA härligt medl lite ledighet. Jag ska åka och hälsa på en kompis uppe i Gävle! Känns som en evighet sen hon va och hälsa på mej och nu har de då äntligen blivit min tur att hälsa på henne! Hoppas jag har kommit ihåg att förbereda allt i lagårn nu men jag tror allt de. Men jag vet att jag verkligen kommer TOK sakna min hund!! Jag är ju så van att hon är med mej överallt.... 

Nä nu måste jag kila, ha en underbar helg allesammans så får ni höra mer om mitt lilla äventyr när jag kommer hem!!

KRAM! 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är du värd! Hoppas mini-semestern varit bra!

2010-03-22 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0