WIIIE =)

Vilken dag!! Har fått ett helt underbart besked idag!!! En stor STEN har fallit från mina axlar och äntligen orkar jag se lite ljusare på framtiden =) Blev ett riktigt härligt Ronja Rövardotter skrik innan idag. Måste säga att de kändes fantastiskt skönt att få ur sej alla bubblande känslor. Kände en stor lättnad och glädje!! Men just nu är det lite för tidigt att "avslöja" vad för vågar inte riktigt tro att det är sant och att allt kommer gå i lås.... Men så fort jag känner mej redo kommer jag berätta det =) Jag har en enorm resa framför mej men nu känner jag mej redo att ta upp fajten! En dröm håller på att gå i uppfyllelse!!

Nej, jag har inte mött kärleken. Men förhoppningvis kommer de här leda till en stor förändring för mej som mjölkbonde och kanske kommer de även finnas tid över till lite romantik när nästa vinter är här?!
Vem vet?! =)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Olof

Är det ett ladugårdsbygge pågång?? :)

2010-03-16 @ 17:52:38
Postat av: mickan

hej hanna! det låter härligt jag håller mina tummar för att allt kommer gå kanon för dig...

kul att du bloggar föresten, roligt att se hur det går för dig! stor kram Mikaela (din fd anställd)

2010-03-16 @ 22:56:13
Postat av: Camilla - Design & Foto

Vill du ha en utformad, personlig design?

Gå in och läs mer här på min sida om hur du går till väga.

I menyn: Design - Beställ design

2010-03-17 @ 12:34:54
URL: http://camillafamme.se
Postat av: Johan

Hej på dig.

Va rolig du har börjat och blogga. Jag är veldig imponerad av dig. Så ung och driver 2 gårdar. Det skall bli roligt att följa din blogg.



2010-03-17 @ 15:03:54
Postat av: Lisa

Nu har jag läst din bloggg från start Hanna..vilket energiknippe du är..må gott..

2010-03-17 @ 15:52:38
URL: http://nej
Postat av: Erik

Lätt! du fått bidrag för att köpa mjölkrobott!!

2010-03-17 @ 16:39:59
Postat av: Malin Nilsson /Karlstad

Vad roligt att följa en jordbruksblogg:) Jag vill med ha en egen gård!

Vad är det som hänt då? Ska du bygga ny ladugård eller..?

2010-03-17 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0