Guldkorn!

Vissa saker är så lätta att ta för givet! Det finns där runt mej varje dag men inte sjutton ger jag mer tid till att njuta av det, naturen! Medicin för själen på hög nivå! Var och kollade till kvigorna på betena innan idag och tog mej tid till att bara njuta, lyssna, lukta och titta. Åh va vackert det är! Tog med mej kameran (för en gångs skull) och tänkte nu dela med mej av mina guldkorn!


fatta vilken underbar utsikt det är!!!



och kossorna kan njuta av den varje dag...



skönt att ligga i solen och moja sej


sitter på min favvo sten med min favvohund



hej hej!



fångad av en stormvind



men kommer ni nån gång eller???



gott med gräs tycker visst alla!  :)


Det här är ett sätt för mej att få andas ut en stund och samla ny energi! Det är sånna här dagar som gör att man orkar dom dagarna som är krångliga och tuffa. Naturen ger mej sån ro....

Hur/vad gör ni när ni behöver nya krafter och ladda batterierna??


Kommentarer
Postat av: Martin

Använder mig av samma medicin som du,höra fåglarna som spelar på strandängarna och se solen som sakta sänker sig ned i sjön. Annars brukar en bra danskväll rensa skallen på det mesta av onödigheter, brukar generera en endorfinkick på hög nivå.

2010-05-24 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0