Ledsen och frustrerad

Ärligt talat så vet jag inte om jag ska skratta eller storgråta. Den här dagen har verkligen inte blivit som jag hade tänkt mej. Att ett telefon samtal kan haverera så mycket!!! När man tror att nu kan det inte bli värre så är det just de det kan! Egentligen borde jag bara skratta bort allt ihop men det kan jag ju inte för vill det sej illa så skiter det sej så in i helvete och då vet jag inte vad jag gör! Det värsta är att jag måste vänta tills nästa måndag innan jag kan få besked och dit är det ju en evighet just nu...:(

Men men motgångar är till för att övervinnas och jag kan lova att jag ska kämpa, tänker fan inte låta allt jag kämpat för gå åt skogen! Men är det något jag lärt mej så är det att ingenting är omöjligt om man bara ger sej fan på det :) och det är jag bra å ;P

Kommentarer
Postat av: F

Låter som det är hårt virke i damen så vad det än är ordnar det sig nog.. Tjockast pannben vinner! :)

2010-05-03 @ 16:37:59
Postat av: Marina

Kämpa på med vad det nu e som gått åt skogen....stöttar allt vad jag kan...

Postat av: Anonym

Ät det problem med banken och bygget?

2010-05-04 @ 00:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0