Lite trött....

3,5timmars sömn lyckades jag få inatt iallafall! Gick bättre än väntat faktiskt att komma upp imorse, jag börjar väl vänja mej vid för lite sömn:) Jag hade en väldigt trevlig kväll igår, va ju som sagt inte alls planerat att jag skulle ut och förlusta mej men är ändå glad att jag gjorde det. Så när jag var klar i lagårn igårkväll vid 10tiden så kom min granne Maria och plockade upp mej och vi styrde kosan mot Sandhem och Sägnernas hus där det var premiär med Black Jack på scenen. Mycket trevligt folk och glada skratt. Jag kan ju inte bugga men några försök blev det iallafall och shit va kul det är. Måste hinna med en buggkurs snart!! :) (hmm undrar hur många år jag sagt det nu??)


Me and Maria!!

Nu tänker jag göra nåt väldigt ovanligt, bädda ner mej i soffan och slöa nån timme under tiden jag väntar på veterinären!

Kommentarer
Postat av: sussu

Vad har du för fel på korna nu när du väntar på veterinären? Ärr det juverinflammation?

Har du hittat någon kille ännu eller fortfarande singel? För hur många kor ska du bygga?

2010-05-08 @ 13:56:06
Postat av: linda

buggkurs e något du ska ta dig tid till... har precis avslutat nybörjar kursen... d bästa ja gjort på länge... värt pengarna kan ja säga :D

2010-05-08 @ 20:52:43
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: frans

förstår att du är trött...men de va kul i sandhem. såg dig faktiskt där;)

2010-05-08 @ 23:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0