Nu

är det dax att fira nästa födelsedagsbarn!


Min kompis Jakob fyller år idag!
Jag och Rickard ringde honom tidigare ikväll och sjöng för honom, något han sent kommer glömma! Inte ett öga var torrt!! ;)

Herregud vad jag saknar varm lagad mat!!! Är spytrött på mackor och sånt vid det här laget. Men idag har jag fått middag uppe hos päronen, åååå va gott det va! Man blir bortskämd snabbt :) Måste göra nåt åt min j*vla spis, vet bara inte när jag ska hinna med det oxå! Tiden vill ju inte räcka till....

Kossan mår bättre idag, vet inte riktigt vad som är fel men nu har hon börjat äta lite igen. Va orolig för löpmagesomvridning men veterinären hittade ingen mage på fel ställe. Så håller tummarna att hon är på G igen, vi gav henne en magnet för säkerhetsskull om det skulle råka vara vasst hon har ont av...

Hoppas eran helg varit bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0