"Tänk va tiden gåå"

Jag slutar aldrig att förundras över tiden, hur mycket man planerar, förbereder och skyndar så är den ändå alltid snabbare. Eller är det kanske det som kallas tidsoptimist?? Jaja, bara att skynda vidare och göra så gott man kan. Tack och lov är jag inte riktigt den typen längre som stressar upp över saker som jag gjorde mer förr.

Iallafall, i söndags var det dax för kosläppet i lånelagården och igår släppte vi ut korna här hemma, och igår var dessutom ett litet filmteam på plats för att filma allihopa! En del av er kommer faktiskt att kunna se detta på tv :) Jag och kossorna ska tillsammans med fyra andra bönder va med i en reklamfilm :) Det va riktigt kul att filma igår faktiskt. Kossorna visade upp både sina bra och kanske mindre bra sidor, tror vi filmade i nästan 1,5timme så nåt bra hoppas jag dom fick med under den tiden!! :) Reklamfilmen är åt mejeriet jag leverar mjölk till och ni som vill läsa mer om mej (och se några hemska bilder) och de andra bönderna kan gå in HÄR!



Nu ska jag kila till lagårn!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Läs mer om Hanna



Denna länken funkar inte på den sidan du henviser till här

2010-05-18 @ 18:06:29
Postat av: Anonym

Har du 7 st traktorer?!?!?!?! Vore väldigt kul att få se din maskinlista här på bloggen!! Snälla fixa det;)

2010-05-19 @ 00:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0