Trodde våren var här?

Men mina händer verka tycka nåt annat... Brukar alltid ha problem under vintern med att dom blir torra och spricker, och den här vintern har det varit extra jobbigt. Men så fort våren kommer brukar problemet försvinna. Men inte än inte.... Jag har alltid använt vanlig hederlig Helosan salva både till mej och kossorna ;P men nu tycker jag att den inte har någon större efftekt tyvärr :( Dom spricker och blöder för jämnan känns det som.

Någon där ute som kan rekommendera något annat bra som skulle kunna funka??

Kommentarer
Postat av: Agneta

http://www.alpnaering.se/#a=product/2561

Jag har också använt Helosan men sen jag hittade denna så har jag nästan blivit beroende. Lycka till

2010-05-04 @ 17:51:55
Postat av: Maria

Candorem som finns på apoteket är det som funkar för mig, dyrt men bra! Testa!

2010-05-04 @ 21:25:25
Postat av: Bonde o LHC

Använder du mjölkningshandskar så ta o smörj in händerna innan du mjölkar så kommer dom mjukna :)

2010-05-05 @ 06:13:25
Postat av: Anonym

fenuril is the shit =)

2010-05-05 @ 14:10:29
Postat av: Kicki

Idominsalva är det enda som funkar för mig.

Är ju väldigt fett och blir därför lätt kladdigt, men smeta på med lagom mängd Idominsalva och låt det sedan torka in någon minut. Ta sedan vanlig handkräm ovanpå, så kan du sedan använda händerna och ta i vad du vill utan att undvika fettfläckar.

2010-05-06 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0