Typiskt också....

Nu har jag varit uppe hos mor & far och ätit söndagsmiddag. Min spis tackade för sej igår så nu är jag spislös! Så nu åker jag väl på att investera i ny spis också, och det är ju inte vad jag hade planerat direkt. Va ju inte alls längesen jag fick byta diskmaskin :( Men det är väl så det är, har en sak börjat ge sej så brukar väl resten hänga på. Spisen har ju varit halvtrasig länge nu men en del plattor har iallfall fungerat. Men inte längre. När pappa skulle fixa sin morgongröt igår så small den, helt plötsligt sa det bara POFF! Så fram tills jag hinner åka iväg och titta efter en ny får jag försöka klara mej med micron :)

Så nu ska jag bara upplysa kylen och frysen att dom skulle bara våga gå sönder dom också!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

A förmana dem riktigt ordentligt. Inget kul med såna nödvändigt onödvändiga belopp..

2010-05-03 @ 10:02:07
URL: http://bitaravoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0