Undrens tid är icke förbi....

Idag har jag varit med om nåt alldeles extra!! Jag har sett min lillebror prova ut kläder till studentbalen!! Han blev så himla fin!! :) Jag hade superkul medans han led nåt vansinnigt, han är lixom inte den som trivs med att prova kläder och speciellt inte sådanna kläder! Det var väldigt annorlunda att se honom i nåt annat än flanellskjorta, jeans och träskor.

Nu ska jag krypa till kojs.... Är så himla mysigt när regnet slår på rutan... Gonatt allesammans!

PS. tack för alla underbara kommentarer! Dom betyder super mycket!! *kramas*


Kommentarer
Postat av: frans

Jag lider med honom...är ju bland det värsta som finns att prova kläder. men jag förstår att du tyckte det var skoj...alltid kul att skratta åt andra;)

2010-05-13 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0