Bad suprise!

Det finns roliga överraskningar och dåliga överraskingar, jag fick mej en dålig idag.



Det har regnat in på ett nytt ställe i mitt hus idag =(

Ingen rolig syn alls!! Regnet har vräkt ner här hela dan och tydligen blev det för mycket till slut... Ska försöka hinna upp på taket imon och ta mej en titt för att se hur det ser ut. Tycker jag har tillräckligt med jobb som det är nu!

Men jag är väldigt väldigt väldigt glad över att jag inte hunnit tapetsera om rummet som va tänkt från början!!

Sitter och tittar på ung och bortskämd, vet inte om jag ska skratta eller gråta!!

Kommentarer
Postat av: Wille

Jag VET - dessa ungdomar; hur blev de sådär?! Mest av allt måste det ju bero på curling-föräldrarna. Helt sjukt ju...



Stackare som fått vattenskador. Vet precios hur det är. Hade det i hela vardagsrummet när jag bodde i Uppsala. Fick flytta ut i flera månader... Men, men - när allt var fixat såg det ju bättre ut än innan. Man ska alltid se det från den ljusa sidan! :P



Pussokram



//Wille

2010-11-16 @ 07:47:55
URL: http://finest.se/willesvarld
Postat av: Jimmy

synd att dom flesta överraskningar är lagd till det negativa hållet, hoppas att det går att fixa enkelt i alla fall :)

2010-11-16 @ 07:54:43
Postat av: malin - home on the range

Hahaha Man kan inte annat än att kärleks-hata sitt hus :-D

2010-11-16 @ 11:55:52
URL: http://www.homeonrange.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0