Bonde söker fru

Nu har jag gjort nåt jag inte gjort på nästan två år, jag har tittat på bonde söker fru =) ÅH vilka minnen det väcker till liv....

Jag kommer så väl ihåg första dagen vi skulle spela in på gården och mina pojkar skulle komma, jag va såååå nervös!! Tidsoptimist som jag är så hade jag inte hunnit städa och gjort iordning inne så hela tv teamet fick hjälpa mej hinna med allt eftersom jag va tvungen att filma under tiden... Lite smått kaos kan man säga =)

Alla killar dök upp till slut och stämningen va nog rätt tyst och spänd i början minns jag, hur skulle detta sluta tänkte jag nog många gåner de första timmarna. Men på kvällen eller snarare natten när teamet åkt till hotellet så började vi alla slappa av och de blev ett väldans liv! Speciellt tobbe kom igång riktigt och underhöll oss alla =) Vi skratta så vi låg dubbla! Blev inte många timmar sömn den natten, inte nån av de andra nätterna heller iof. ;) Det va väl då vi alla visade våra rätta jag som mest tror jag. Tobbe tyckte inte om kamerorna, han blev tyst och stel som en pinne! Så tyvärr tror jag nog inte ni fick se hans rätta jag....

Det märks att man har blivit lite skadad, tror inte jag tittar på bonde på samma sätt som dom som inte medverkat. Tittar hela tiden efter hur allt är ihopklippt, vilka synkar som hör ihop och vilka som har tillkommit efteråt. För dom kan ju klippa och vinkla det precis hur mycket som helst!!

Jag tror årets gäng bönder blir roliga att följa och jag hoppas verkligen att alla lyckats hitta det dom söker, kärleken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0