Busväder

Brr, snöby på snöby passerar... Hade inte läget varit som det är hade jag njutit till 200% just nu men nu känns det lite delat. Men men.... Ska ut och fortsätta städa upp i nya lagårn för imon måste alla skrapgångar va rena och fina så de kan börja montera in utgödslingen =) Jag är väldigt tacksam över att lagårn är tät nu så det varken snöar eller blåser där inne...

Tror jag har en liten miniform av träningsvärk idag i armhålorna typ. Avslutade kvällen igår med att i hink bära ut säkert 200liter vatten till kalvarna för deras vatten hade frusit =( Bärandet gick smärtfritt grejen var bara att jag va tvungen att lyfta upp vattnet över en grind som är högre än vad jag är och antar att det är det som känns idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0