Grattis pappsen!

Om jag kände mej seg igår så har jag varit betydligt piggare och energisk idag =) Tänk va lite miljöombyte och positiva upplevelser kan göra =) Tröttheten blir liksom knuffad åt sidan...

Har varit uppe hos mina päron ikväll och firat pappsen som fyller år idag!!! Så hela famlijen har ikväll varit samlad och vi har skrattat så tårarna har forsat! Gud så mycket knasigheter vi har varit med om under åren, en del vill man helst ska bli glömt men så här i efterhand så är det ju vansinnigt roligt att skratta åt... =) Vem vill höra alla ner spyningar och ner bajsningar som man gjorde som liten? Tur är att jag själv är olyckligt ovetande om dom händelserna ;)

Hipp hipp hurra för pappa!!

Nu ska bonden ta och sova! Hittade ett jättegammalt kort på mej i jakten på ett bra kort på pappa men han är kass när det gäller att fastna på bild! Så ni får nöja er med en rätt så "död" Hanna istället ;)



Det kan va tröttsamt att va bonde! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0