Hopplösa Hanna

Jag är fullkomligt hopplös!! Varför är de så svårt att komma i säng tidigt på kvällen för??? Hur gör man?? Finns ju alltid minst tusen saker att göra!!! Men nu är det nära iallafall, ska bara mumsa i mej kvällsmaten sen ner en liten runda till lagårn igen och sen är det klart för idag =)

Shit va snö det har kommit! Har ni också mycket snö?? Jag tycker det är så ljust och härligt med snö, imorse när jag gick ut blev jag först skiträdd att jag försovit mej just för att det va så ljust, men efter en titt på klockan kunde jag andas ut och istället njuta sista biten ner till lagårn =) Blev så mycket piggare PANG så där bara!

Tror jag ska avsluta kvällen med lite mjölk och pepparkakor! Lite tjuvstart kanske men va tusan, de är ju så gott!!! Och så är det ju faktiskt redan första advent på söndag. ÄNTLIGEN! Åh det är ju så mysigt när man får fram alla ljusstakar och sånt, ett ännu större plus är ju att det dessutom då finns snö. Hoppas verkligen jag hinner pyssla med det på söndag, inget fuskande här inte ;)

Jag doppar mina pepparkakor i mjölk, hur gör ni?? Kram ///H

ps. självklart är Doris en jersey, en av mina fyra jersey kor, Underbara krabater det där =) ds

ps igen, Tack Louise för tipset, har aldrig hört talas om de innan.... ds

Kommentarer
Postat av: Henrik K

hej hej här i alfta har vi nog bara 20 cm snö.



och pepparkakor e nog bäst med ädelmjukost och mjölk :)



Kram

2010-11-25 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0