Tuva + snö = lycka

Jag är nog en vinterflicka =) Tycker det är så vackert med all snö! Visst att den ställer till problem ibland och gör saker lite mer svårarbetat men va sjutton jag diggar den iallafall!! Och jag vet en till som gör det - Tuva!!! Hon hoppar, skuttar, rullar och sladdar runt i snön!

Idag lyckades jag inte masa mej upp ur sängen förräns vid 8tiden =( Tur man har en underbar familj som ställer upp och erbjöd sej ta lagårn imorse. Det är så segt när man har feber.... Men nu har jag varit ute en liten runda med hundarna, frisk luft gör ju att man känner sej lite piggare och bättre, helt klart den bästa medicinen =) Tuva blev som vanligt överlycklig när hon såg att jag tog på mej "gåutochgåkläderna". Hon skuttar runt mej och tycker att de tar bara för lång tid att snöra skona, jag vill ju gå nu!!



















Ska gå ner en sväng till damerna och se om jag orkar göra nåt, djuren måste ju skötas även om man är krasslig!

Kommentarer
Postat av: Julia

Oj så mycket snö ni fått!!

Här kom första snön i september, men inte har vi ens hälften av detta vita än :)

2010-11-10 @ 22:38:05
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Vad roligt Tuva ser ut att ha i snön! :o)

Har själv retriever, vilken kennel kommer Tuva ifrån?

Hoppas att din förkylning snart ger med sig!

Kram

2010-11-11 @ 08:31:01
URL: http://willtoplease.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0