Vilken morgon!

Undrar om det är mening att jag inte ska få äta nån frukost idag?? Men till slut lyckades jag =) När jag kom in från lagårn hörde jag att det va ett väldans liv på dom kvigorna som går här utanför, tittar ut men ser inget ovanligt. Dom tyckte väl jag skulle komma med kraftfoder till dom innan jag gick in. När jag satt mej ner och börjat äta ser jag i ögonvrån att nåt rusar förbi fönstret, nej säg inte att.... Mer hann jag inte tänka innan två kalvhuven tittar in på mej geonomfönstret. Jaha, bara att byta om snabbt och springa ut.... Det va kapplöpning på hög nivå ute i trågården, dom hoppa och skutta och va allmänt lyckliga =) Tur dom är lydiga och snälla ochh följde med mej in där dom skulle va...



Dessutom har jag varit rikigt huslig nu och vattnat mina blommor *stolt* då får jag syn på att den där fula kaktusen som står i stora fönstret på övervåningen blommar!! Nu är jag glad att jag inte har slängt den som jag tänkt för blommorna är jättefiiina =)



Nu ska jag ut en snabbis till lågårn, sen ska här bokföras. Försöker intala mej att det är lite kul...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är min blomma den har ja fått. mamma tog hand om den bara för att den inte skulle dööö

2010-11-03 @ 09:17:11
Postat av: Hanna

hahahaha ännu större tur att jag inte slängt ut den då =)

2010-11-03 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0