Bad day

Alla ni som inte orkar med ett tråkigt gnäll inlägg behöver inte läsa det här, jag tycker inte heller det är särskilt kul... =( Men jag måste försöka göra nåt! Jag får ibland skit för att jag håller för mycket inom mej och inte släpper ut mina känslor så därför gör jag nu ett försök med att göra just detta...

Jag är så j**la trött!!!!! Har aldrig känt en sån här trötthet innan, känns som att den mer eller mindre håller på att äta upp mej. Mitt favorit utryck just nu verkar va "jag orkar inte!" och jag hatar det! Kroppen skriker så fort jag ska göra nåt, värken i höften har kommit tillbaka vilket gör mjölkpassen rätt mindre roliga. =(

Jag känner mej lättstött och irriterad över bagateller.... 

Energin och motivationen sitter nere i tårna just nu och veti katten hur jag ska orka få upp den därifrån...

Har alltid haft väldigt lätt att somna på kvällen, så fort huvudet landar på kudden sover jag som en gris, inte ens det funkar längre. Istället så ligger jag och rullar runt innan jag till slut lyckas slockna...

Alla har vi ju svackor, och jag har tydligen hittat min, dålig tajming bara =( Men jag hoppas redan att jag påbörjat resan mot toppen igen =)

Så därför biter jag nu ihop, unnar mej en chokladbit och går ner för att möka skit för inte hittar den ut till gödselplattan av sej själv! ;)


Kommentarer
Postat av: Anders

Det är hårt o va i byggprocess, var på din vakt, svårt o somna är ett tecken på utbrändhet. Anställ en under en period nu så du orkar med allt.

2010-10-20 @ 21:47:29
Postat av: Berit

Hej Hanna !!

Jag håller med Anders..Bättre att ta tag i detta meddetsamma.Din kropp säger i från OCH DU MÅSTE !!

lyssna på den...Du har jobbat för mycket..Så försök

att få någon som hjälper dig,så du får varva ner lite.Hoppas det löser sig lycka till./kram på dig./BERIT



2010-10-21 @ 00:07:48
Postat av: Gotlänning

Bromsa i tid Hanna!Så mycket djur som du har att sköta och lagårdsbygge dessutom gör att du med ilfart är på väg att bli utbränd!Skaffa hjälp innan det är för sent!!

2010-10-21 @ 09:24:06
Postat av: Hanna

Åh ni är så underbara!!! Jag jobbar på att hitta en lösning... tyvärr går de inte på en dag =(



Kram Hanna

2010-10-21 @ 16:23:23
Postat av: Per

Det där låter inte bra Hanna,tänk på att du måste ha lite ork kvar i kroppen när det roliga börjar dvs när bygget är klart!

Så ta du lite tid att leta efter en avbytare så du är på tårna när lagårn är klar!!!

2010-10-21 @ 23:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0