Kan de va en kvällspigg telefonförsäljare??

Igår fick jag äntligen tummer ur och bokade en massage tid!!! I julas så fick jag ett presentkort på en helkroppsmassage av syster och nu äntligen ska det bli av! =) Förstår inte att det skulle behöva ta sån tid att fixa det, men det är väl bara helt typiskt mej =) Så på måndag är det jag som tar några timmar fritt och skämmer bort mej själv en stund! Har suttit och drömt mej bort lite på deras hemsida nu och det finns så mycket härliga behandlingar så får nog allt bli fler besök dit i höst/vinter... Bäst att passa på medans man fortfarande har en kropp att skämma bort ;P

Efter min medverkan i bonde söker fru drabbas jag då och då av störande natt ringningar på hemtelefonen!! Det har varit lugnt ett tag nu tror jag (har iallafall inte vaknat av nåt) men sent igårkväll va det dax igen... Har ingen aning om vem/vilka det är, behöver ju inte va samma person alla gånger. Men det är rätt så störigt!!! För oftast har tajmingen varit precis så att man har somnat in och att bli väckt då tror jag ingen tycker är särskilt kul =( Jag vägrar svara på anonyma natt samtal, vill man ha tag i mej får man ringa på "normala" tider tycker jag iallafall... Ibland har det varit bara några signaler men tror nog rekordet ligger bort mot 40signaler... En tid hade jag ju mina föräldrar som inneboende medans de renoverade sitt hus och då brukade dom svara men möttes då alltid av ett klick i örat... När det var som allra värst precis efter sista programmet av bonde vid jul för två år sen tror jag att jag hade hemtelen utdragen i flera månader, det blev helt enkelt bara för mycket! Men men det är väl smällar man får ta...

Jaja nu tänker vi inte på det mer, bättre att gå ner och mjölka kor istället =)

Hej svejs så länge ///H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0