Obehagliga minnen

Har precis ätit middag och under tiden tittade jag på S.O.S.GUTE på kanal 5. Där fick brandmännen rycka ut på en ladugårdsbrand, och det va så hemskt att se!

När jag gick första året på gymnasiet så brann skolans ena ungdjurslagård ner, jag minns fortfarande känslan av skräck och overklighet. Jag och mina kompisar satt som vanligt nere i sofforna och stimmade och tjötade skit. Det va fredag och vi skulle strax bege oss hemåt valborg som det va. Vi säger hejdå till några kompisar som ska bege sej hemåt, men dom kommer inrusade och skriker på oss att det brinner nere i lagårn!!

Haha försök ni med den, sa vi. Men vi va ändå tvungan att gå ut och kolla för säkerhets skull... Då såg vi hur flammorna välde upp från taket. Det va bara så fruktansvärt hemskt!!! Vi sprang ner allt va vi orkade och det rådde kaos där. Det va redan inne folk i lagårn som försökte få ut djuren så vi försökte få ordning på dom som va ute och sprang överallt.

Jag vill ALDRIG ALDRIG ALDRIG någonsin behöva uppleva nåt sånt igen!!!!

Det är min värsta mardröm....

Fick en almenacka på posten idag, inget ovanligt med det egentligen. Men, gissa vem som är på februaribilden?! Ikväll får ni se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0