Hipp hipp Hurra!!!

Idag är en dag att fira!

3 viktiga personer i mitt liv fyller år idag!

Mamma

Morbror
&
Mormor


födelsedagsbarnen är de tre till vänster, morbror Håkan har en alldeles egen födelsedag ;)

Inte illa av lilla mormor att lyckas få två av fyra barn att födas på sin egen födelsedag =)



Min älskade mormor blir idag 92år, jag vet att man inte ska prata om en dams ålder men jag bryter väl lite mot reglerna då bara ;) Hon är en riktig krutgumma!!! Och jag vill också få vara lika pigg när jag blir så gammal!

Ett stort Grattis till min underbara familj!!!!

Ska försöka hinna ta lite bilder så ni får se hur mycket som har hänt på bygget. Nu börjar de synas va de ska bli =)


Kommentarer
Postat av: Berit

Hej Hanna !!

Oj vilken fin bild !!Och vad go och snäll hon ser ut

din Mormor.Jag hade åxå en underbar Mormor som jag älskade.Hon blev 97år och var så pigg hela tiden.Då är det roligt att bli gammal.KRAM/Berit.

2010-10-22 @ 17:57:10
Postat av: Hanna

Hon är fantastisk min mormor! =) Världens snällaste! Hennes goda mat är inte heller att förakta =)

2010-10-22 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0