Gröna fingrar, ja tack!

Jag och mamsen har varit en en vända i falköping idag för att fylla på i skafferierna och kylskåpet, så nu behöver varken jag eller kylen svälta =)

Passade även på att köpa två nya växter! För några har visst dött för mej... *skäms*
Oftast brukar jag faktiskt komma ihåg att vattna dom, men när det blir riktigt körigt med jobb och man kommer in sent på natten, inte sjutton tänker jag på att springa runt och vattna de stackars växterna då? Och givetvis är det ju då dom behöver vatten som mest när det är varmt och soligt ute. Men men! Önksar jag hade ärvt mormor och gammelmosters gröna fingrar! Där finns blommor överallt SOM LEVER! =)






Jag hoppas jag kan få den lika stor som kompisen längst till höger!

Det är bra att ha med sej mamma, jag har ingen som helst koll! Det viktigaste är att dom är fina och lättskötta! Det känns ju så mycket roligare med riktiga blommor i fönstren än plastisar och vad skulle annars mormor gå runt och plocka i när hon är på besök? =)

Är det någon som har lite bra tips på var man kan hitta snygga krukor nånstans?

Nu blir det söndagsmiddag hos päronen =) mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0