I väntan på solen....

....passar jag på att bli av med lite pappersarbete! För av någon konstig anledning hamnar alltid de på efterkälken. Fler som har råkat ut för det nån gång?? Räkningar som ska betalas, djur som ska rapporteras hit och dit, mejl som ska besvaras pch skickas vidare... Men nu är det fixat iallafall så slipper jag bekymra mej över det i helgen. Den lär väl rusa förbi ändå. Förhoppnigsvis slår brorsan det sista gräset idag så vi kan börja köra in det imon! =) Samtidigt som det helst ska hinnas tröskas lite mellan lagårdspassen också =)



Bäst att stampa gasen i botten!!

Kommentarer
Postat av: Annika

HEJ PÅ DEJ!!!!!

VILKEN TJEJ DU ÄR=)DU VERKAR HUR"GO"

SOM HELST OCH SÅ HIMLA DUKTIG...

JAG LÄSER DIN BLOGG OCH BEUNDRAR DEJ

VERKLIGEN.

SJÄLV ÄR JAG UPPVUXEN PÅ EN BONDGÅRD.

SAKNAR DET LIVET IBLAND FAST DET ÄR LÄNGESEN NU...

NJUT AV DITT LIV PÅ LANDET.

MÅNGA KRAMAR FRÅN ANNIKA.



2010-09-03 @ 18:40:53
Postat av: Lantisen

Håller med förra inlägget,du är så duktig,jag fattar inte hur du orkar,det är nog länge sedan jag var ung och pigg!!

2010-09-05 @ 17:20:36
Postat av: Hanna

Jag tycker nog bara att det är så vansinnigt roligt, och man klarar det man måste!



KRAM HANNA

2010-09-05 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0