Nya picasso??

Jag förstår inte varför jag aldrig lyckas komma i säng tidigt! Det är helt klart för lite timmar på dygnet... Men nu är jag bara en runda i lagårn ifrån sängen =)

Det kändes lite ovant idag att inte behöva stimma igång med gräs eller tröskning utan komma in dom "vanliga" rutinerna igen. Hade en liten kalv att hämta hem som fötts ute på betet, men båda va lugna och snälla så de vart nemas problemas! Annars har man ju varit med om en och annan kalvjakt ;)

Sofia (min vo-rådgivare) va ute en sväng i eftermiddag för att kolla in en del åkrar inför hösten, så nu ska vi igång och plöja med snart, ska bara ha ut lite kobajs på dom åkrarna först så de växer bra =)

Den här bilden hittade brorsan på ena korven med helsäd idag, fattar inte hur vi kunnat missa den så länge! Men så bra!!! =)



Visst är jag supersnygg??? Med grepen i högsta hugg, hahaha ;) Kan de va vår tids picasso? Va tror ni??

Kommentarer
Postat av: Maria "grannen"



Den va ju Undebar. :))

2010-09-09 @ 11:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0