Tråk-Hanna

Ikväll igen, men energin finns just nu nere i fotknölarna nånstans. =) Det händer så mycket här om dagarna nu så när kvällen kommer och man får gå in så orkar jag inte så mycket mer. Ändå har jag tusen saker som behöver fixas här inne tills imon, får då kommer mina underbara vänner hit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi ska äta och dricka gott och jag hoppas på en härlig kväll med mycket skratt =D En del har jag inte träffat på över ett år nu så de ska bli fantastisk kul!

Men alla dessa tusen saker skjuter jag på till imon, för om jag ska klara av att hålla mej vaken imonkväll så är det nog bäst att se till att få några timmars skönhetssömn ;)

Kramar /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0