jag, nya mads mikkelsen??

Blev lite inspirerad av en viss reklam till att skriva detta inlägget ;)

På ett år går det 8760timmar. Under 2010 hade jag en arbetsdag som snittade på 16timmar vilket på ett år blir 5840timmar! Vilket i sin tur leder till att jag hade 2920timmar kvar till att äta, sova och inte jobba =) Så här ska man kanske inte tänka men kunde bara inte låta bli att reflektera över detta, dessutom känns det rätt lyxigt att "bara" jobba 12timmar om dan nu =)

Inte så konstigt man känner sej lite sliten ibland???



Jag tror jag o kossan kan bilda klubb!! =)

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag jobbar bara i mellan 7-16 resten är hobby :P

2011-04-06 @ 22:20:11
Postat av: Lasse

Hej,Hanna.När du räknar på det viset,låter det som du arbetar otroligt mycket.Men då är det skönt att du kan lyxa till det, med 12 timmarsdag.

Hoppas du är rädd om dig,och inte sliter för mycket.

Kram Lasse

2011-04-07 @ 16:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0