Borta bra...

....men hemma är definitivt bäst! Men inte för att jag skulle vilja ha helgen ogjord! Snacka om världens bästa julklapp!! Jag längtar redan till nästa år tjejvasa =)

Man kan ju tycka att ett jippo på 30km inte är så mkt att skryta om men för mej har det betytt massor! Att ha nåt att se framemot och jobba emot som inte har med kor att göra... att få utmana sej själv och testa gränsen lite grann =) Skidåkning har visat sej va ett bra sett för mej att koppla av. Jag njöt faktiskt under hela loppet även att spåren va i stort sett borta och en hel del otäcka backar som definitinvt inte hade några spår. Och när jag kom i mål kände jag, sjutton också jag hade nog kunnat åka en stund till =)

Jag lämnade in skidorna på fredagkvällen till ett supertrevligt valla team som gav mej världens glid på skidorna, tyvärr va det rätt svårvallat väder och jag tror typ alla åkare hade problem med fästet, men tusan va lätt dom gled. =)

Här har ni lite bilden från helgen i mora














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0