dåligt p4!

Attans också!! Blev en sen kväll för mej ikväll, familjen är ute och roar sej medans jag håller ställningarna här. Vilket innebar att jag missade melodifestivalen ikväll =( Tur det finns repriser och internet! Hade däremot planerat att lyssna på den på radion medans jag gnolade i lagårn men där fick jag!! Ingen melodifestival i radion inte, utan en liveinspelning med nån kass gubbe. Så isället blev det p3 dokumentär. En jätteintressant dokumentär som handlade om stormen gudrun som drog in över landet januari 2005. Kan verkligen rekomendera den!!

Men nu ska jag fortsätta njuta av QX gaygala med näsan i mina papper som skulle vart klara för läääängesen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0